Sunday 1 December 2013

Kursus Kursus Kursus

Assalamualaikum semua...


Entry kali ni mengisahkan aku pergi menghadiri kursus untuk perniaga perniaga. alhamdulillah aku bertemu dgn ramai rakan rakan niaga yang lain dan saling berkongsi pengalaman masing masing....jatuh bangun diorg memang aku salute..teruk teruk aku...aku rasa ada yang lagi teruk...terlungkup dalam bisnes..mahu bangun semula...kene tipu dalam bisnes..mahu bangun semula...tak ada bisnes..mahu mencuba...dan yang paling best...datang dgn tak tahu apa nak buat...bila dah keluar kursus...baru tau apa nak buat...hahahaha...macam macam kawan yang aku jumpa...semua nya owwshemmm...semua nya ada semangat yang kental nak teruskan perniagaan masing masing...In Sya Allah....kita akan sama sama berjaya...Amin...gambar kat bawah tu..beberapa yang sempat aku snap ..







In Sya Allah..ada umur panjang kita jumpa lagi di kursus kursus yang lain ya...keluar dari kursus macam macam dalam kepala dah start planning...

bak kata orang nak berjaya kene lepaskan diri dari biawak biawak kat luar sana...lidahnya panjang...lehernya pun panjang...hahaha...teruskan jalan kehadapan..tak payah nak pandang semua biawak biawak ni...nanti kita yang kelaut...semoga di permudahkan perjalanan ku ...aminnn..



No comments:

Post a Comment