Friday 20 September 2013

Kenangan Bersama Bos Dan Rakan Sekerja (Bye-Bye..)

Flash Back balik..diorang kekonon nak buat surprise party la...hengat aku tak boleh cium bau kaa....hahahaha...gambar ni aje lah yang boleh memberi kenangan paling manis aku bersama diorang..

.
Baju biru tu mastermind buat party ni...Mazlina..Baju merah tu Yana..baju hitam tu elaine dan belakang tu Ros..dia tak pandang...nie semua staff staf yang banyak menolong aku semasa bertugas di situ


Lelaki yang tengah tu Director aku..Mr Ng Wing Wah dan wife dia..baju hijau cair tu factory manager Mr Tee...Director aku ada 3 ...tapi seorang aje yang boleh datang masa tu...anyway..All the best and good luck for your future Mr Ng...
aku tak tau nak rotate gambo ni...hehehe..maklumla..baru belajar berblog..function tak berapa tahu lagik,,,
ni aku kene paksa nyayi lagu negaraku atas kerusi..memang jahat tauuu diorg ni semua..mencciiii akuuu

kene guna botol sos..kekonon pegang mekroponnn lah...bikin guweee  maluu ajeee....

maaf la..gambo melintang,...nanti kita rotate balik bila jumpa fuction nya yaa






No comments:

Post a Comment