Sunday 22 September 2013

Sambungan " Selamat Datang Rumah Baru"

Kat sini aku nak share dengan korang semua kegembiraan dan keterujaan aku dgn en suami tentang nak membina pondok buruk kami nanti..tempat berteduh yang comel comel aje ..seperti tuan nya juga...comel comel sokmo...ahaha..semalam aku berkesempatan snap beberapa photo semasa encik suami berbincang dengan wak tukiman yang bakal membina rumah kami nanti...tengah panas terik tu..ku snap beberapa photo ,kepada reader yang sekarang pun tengah bina rumah...pasti korang pun teruja dan excited nak siap kan rumah idaman korang kan...

Sedang berbincang dengan Wak Tukiman  "nama dia so jawa..hokeyy"..mungkin jawa indonesia kot..

nampak kawasan lapang tu..dulu penuh dengan pokok durian...sekarang dah clear...ini pandangan dari depan rumah baru ku nanti


Rumah aku tepi jalan..nampak tak pokok manggis yg besar tu..aku sayang nak buang..dan sekarang dia berbuah dgn lebat..ohh..heaven nya..nanti aku petik manggis hanya bukak pintu dapor aje....ahahaha

ni pulak akan berada di hadapan umah aku...pokok yang rimbun tu pokok longan ping pong dan pokok mata kucing...haaa...nak makan buah ni plak..bukak pintu depan aje...ahahaha....best kan...
wah..tak sabar nya rasa hati....

dok la beborak dgn en suami..apa kita nak nama kan umah kita nanti...tengok orang bagi nama yang best best kat umah diorang..Villa kasih la...Teratak menanti la...villa chinta la...anjung asmara laa..ntah apa apa nama ntah....hehehehe...aku pun nak gak letak nama...tapi tak ada idea lagik....asalkan bunyi nya jangan poyo sangat ...sudeeeee...akkkakaak...



No comments:

Post a Comment