Friday 20 September 2013

Permulaan Hidup Yang Freedom Menjelang Umur Ku 35 tahun

Assalamualaikum semua....tajuk tu memang kene dgn batang idong aku ni haaa....dah 35 tahun.baru nak dapat merasa MERDEKA... orang kata kalau cuma cakap ..tapi tak rasa...tak MERDEKA nama nya....Ialah..dari muda sampai umur 35...tertonggang tertonggek..terlingkup..tersasar..bergelumang hutang nak cari harta....(kalau tak hutang..tak ada la kereta..tak ada la umah)...semuanya aku dah merasa..hermmm...kisah idop memang macam macam...itu sebab ada drama kat tv...hehehehe....kisah idup aku ni bermula bila secara rasminya aku menjadi suri rumah tangga dan tidak bekerja lagik...kerana segala hutang piutang ku telah ku lupuskan....ya ampuunnnnn...nikmat nya rasa.....tak dapat aku nak discribe kat korang....duit 3000...kat tangan...tak payah bayo apa apa....just imagine...sangatla heaven.....hehehehe


Dulu aku nak sangat ada blog sendiri..sebab aku suka merapu..jadi ..kalau merapu dengan encik suami...dia bukan pandai melayan...ahahaha...jadi cakap sengsorang kat blog ni lagi baik...org tak layan...tak ada la emo....



jadi kepada pembaca blog saya ni....harap maaf ya kalau ada yg tak berkenan di hati...saya cuma insan biasa..coba untuk perbaiki diri..dari hari kesehari...sebelum di jemput bertemu sang pencipta...

No comments:

Post a Comment