Monday 23 September 2013

Sakit Urat..Sakit Saraf...Doktor yang 5 Star - Harga Memang Murah

Kali ni aku nak berkongsi dengan korang satu info yang aku rasa boleh di gunakan kalau korang terkena atau sedang terkena sekarang......aku baru tahu..dalam Sungai Buloh ini ada satu klinik...yang paling buruk...dan mempunyai doktor yang bertaraf 5 bintang...kalau korang ada emak..ayah..nenek ..suami..anak yang sakit sendi..urat saraf...terseliuh..jumpa lah doktor ni...aku memang respek kat dia...ubat plak...murah aje...mana yang terseliuh takut nak urut..pei lah jumpa dia...


aku share gambar klinik tu dulu..tapi aku cakap dgn korang...kalau korang lahhh tengok klinik cam ni..pasti korang tak kan masuk punya....aku pun teragak agak nak masuk...tapi tawakal aje masa tu ..sebab encik suami dah 3 minggu sakit urat ...









kerusi dia ada kerusi yang panjang tu satu aje...tak ada kemudahan lain...kipas pun tak berfungsi...heheheheh...


Nama klinik ni Klinik Mein...doktor yang aku cakap ni india...dia hanya ada di klinik ni sabtu dan ahad aje...dia travel dari ipoh untuk ke klinik ni setiap minggu....Makkk aaaiii...jauh nye doktor ni travel...hehehe...dia memang pakar dgn urat dan saraf....memang penyakit en suami adalah bidang kepakaran dia....seronok dia bercerita tentang sakit en suami...mau nak 15 minit dia berborak dengan kami tentang penyakit ni...baru ku tahu penyakit en suami adalanh  Scatica...korang boleh baca penyakit tu kat link ni..http://sitik.wordpress.com/2011/05/02/mengenali-scantia/...



inilah penyakit yang en suami hadapi sekarang...doktor ni memang bagus..siap dia ajar senaman yang paling mudah untuk en suami buat...

doktor tu ajar kami buat extention excercise


dengan nasihat  pakar dari dia...juga ubatan yang di beri..alhamdulillah..kesan nampak dalam masa sehari...satu suntikan di beri...katanya kalau badan tak ada isi...dia suntik terus ke tempat yg sakit..tapi di sebabkan badan en suami berisi..dia tak dapat nak cari tempat itu dgn tepat...

2 kali encik suami pergi ke hospital sg buloh...kedua duanya beri injection tahan sakit...dah hilang kesan ubat tu..sakit balik....lepas tu..bagi plak ubat pil tahan sakit...hermmmm.....aku pun tak paham...

tapi dgn doktor ni..dia bagi injection apa ntah nama nya..tapi yang aku tahu berfungsi untuk merelaikan urat urat yang sakit dan tegang tu....yes...dia lah doktor yang ku cari cari...ahahaha...

Kalau korang nak pei jumpa dia..lebih baik call dulu...mana tau dia tak dapat datang pada minggu tu ...buang masa aje korang pei...tapi mana yang dok kat ipoh...korang leh lah jumpa dia..cuma aku tak tau klinik dia kat mana..lupa plak aku tanya...

Lokasi dia berdepan dengan pasar di Welfare..kg baru sungai buloh...ni alamat nya

No. 4132, Jln Welfare, Kampung Baru Sungai Buloh,, 47000 Sungai Buloh, Selangor

No telephone : 03-6156 1828


Moga perkosian ni dapat membatu korang semua....

49 comments:

  1. good info lia..mak aku pon salu kt sakit2 bhgn betis smpai ke punggung..leh try klinik ni..heheh

    ReplyDelete
  2. As salam kak lia, mohon respon keadaan suami akak slps rawatan tersebut. Maksudnya jika ada kesan suntikan ke apa cdg nk bwk hasben try sbb dh sbln lebih dia skt dr betis ke tapak kaki, rasa cm dihiris2. Mtk pendapat akak ye, tqvm

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  3. As salam.. baru jek call... syg nye kt ipoh xde klinik.. x lyn klu kita de kt ipoh.. smbong lak tu yg pick up phone... huhuhuuu.. x merasa nk nk try berubat anak...

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Bole pm no phone akak nk ty psl klinik ngan info sakit suami sbb suami sy pn mcm ade problem yg sama.tqvm

    ReplyDelete
  6. Bole pm no phone akak nk ty psl klinik ngan info sakit suami sbb suami sy pn mcm ade problem yg sama.tqvm

    ReplyDelete
  7. Klinik ni masih operasi tak kak? Tq

    ReplyDelete
  8. Klinik ni masih operasi tak kak? Tq

    ReplyDelete
  9. Klinik ni masih operasi tak kak? Tq

    ReplyDelete
  10. hi.. doc ni dari Ipoh kan.. I pun duk Ipoh juga..bolh tk kak bagi nama doc tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Doc ni di ipoh ada clinic or dia kije d hospital..sy dok iph..mcm mna nk cari

      Delete
    2. Dia tidak ada clinic di ipoh..kalau x silap.. dia ulang alik ke klinik di sg buloh ni..cuba lah call clinic mien ni..dan tanya..

      Delete
  11. Last Saturday bawa Mak pergi jumpa Dr ni, memang bagus Dr ni...Klinik ni sekarang dipanggil Klinik MEIN & Surgery.

    ReplyDelete
  12. Last Saturday bawa Mak pergi jumpa Dr ni, memang bagus Dr ni...Klinik ni sekarang dipanggil Klinik MEIN & Surgery.

    ReplyDelete
  13. Kak sye nak minta no pon dan nama doktor tu blh pm sye

    ReplyDelete
  14. Bleh pm no phn doctor
    Nak confirm bleh buat ka dak sebelum p (Penang)

    ReplyDelete
  15. Ada yang dah pegi ke? Boleh komen ok ke x ya?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya dah pergi tempatnya di kg baru sg buloh. sangat peramah doktor tu, nama doktor selvam atau panggil dr prakas, kena 1 cucuk ditepi peha, lepas satu jam lega sampai malam sdalah urat dah hilang, jalan dah tak henjut henjut lagi. no talipon saya 0182952235 abdul aziz chua.

      Delete
    2. lupa bayarannya. Rm100.00 sahaja.

      Delete
  16. Aku nak pergi. Boleh Bagi pencerahan Tak???

    ReplyDelete
  17. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suami dah ok...cuma kekadang kalau kene.. kami pei jumpa kawan untuk align balik saraf.. kawan ni cikgu ..tapi dia pandai betol kan saraf yg sakit..atai tersepit.. strok pon boleh dia bantu... sesiapa nak pei xuba dgn dia ..boleh buat appoiment..nama dia cikgu Aiza..lelaki ya..dia ni.. no phone dia +60122905174...dia ni ikhtiar saya selain jumpa doktor...emak 6 bulan x leh jalan.. 4 kali jumpa dia...boleh jalan..alhamdulillah... moga boleh bantu mana mana yg sakit sebegini... oh ya..lokasi dia si greenwood..sebelah batu caves

      Delete
    2. Saya baru call klinik ni td. Dr Selvan dr Ipoh. Dia bertugas mula esok(rabu, slps pkl 5pm) khamis jumaat dan sabtu.

      Delete
    3. Esk nk kesana. Isteri dh seminggu sakit betis dan paha. Seminggu dh dok menangis. Cocok n mkn ubat. Urut bertungku. Xde kesan.

      Delete
    4. Doc ni de clinic d ipoh x..sy dri ipoh

      Delete
  18. Assalamualaikum saya baru nak pergi klinik mein tu Sabtu. Moga Allah permudahkan urusan dan saya boleh sembuh dari sakit sataf yg saya hidapi selama 4 tahun

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wsalam...moga di permudahkan..

      Delete
    2. Awak dh sihat sepenuhnya ke selepas pergi ke sana??

      Delete
  19. ya Allah..xsabar nya nak pegi sni bwk en.suami..dah lama sgt menanggung sakit betis dan peha..terimakasih info

    ReplyDelete
  20. Alhamdulillah terima kasih untuk info ni kak Norly..

    ReplyDelete
  21. Untuk orang lumpuh boleh jumpa doktor tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam . Encik lumpuh ke ? Dah try pergi klinik ni ? Saya pun lumpuh juga . Nak try pergi klinik ni

      Delete
  22. Maaf bertanya.. Ada ke pesakit yg datang sakit saraf punca diabetes

    ReplyDelete
  23. Skrg klinik ni dah pindah tapi dekat jer dgn klinik yg lama tu.. time sy taip ni, saya tgh tggu doktor Prakash tiba... Nak amik injection urat saraf ni gak... Dah 5 bln sakit bahagian lutut akibat badminton... Harap2 sembuh spt sediakala

    ReplyDelete
    Replies
    1. As Salam Tuan...nak tanya ok ke sakit slps mendpt injection

      Delete
    2. Salam. boleh tahu lokasi terkini klinik ni?

      Delete
  24. Urgent , klinik location or phone num

    ReplyDelete