Sunday 10 November 2013

Gathering Public Finance Berhad Sungai Buloh...Owwwshemmmm Sangat

Assalamualaikum.....

Hermmm..lama gak tak menghapdett blog aku ni....almaklumlah sibukkk menjadi project manager rumah ku itu...kali ni punya entry lebih pada gathering yang tidak di rancang tapi amat happening....mana tak nya..kakak kakak ku dan abang abang ku yang dulu bekerja bersama sama dan telah bertebaran di muka bumi mesia ni...dapat berkumpul beramai ramai..setelah hampir 10 tahun tak bertemu muka ....hanya facebook menjadi saluran komunikasi....(aku rasa..aku paling muda kott..kih kih kihh)

nak di ceritakan...aku lah kapla memulakan gathering ni....aku terpanggil nak buat group chat..guna whatapps...hermmm..kusangkakan kakak kakak ku dan abang abang ku buta IT tapi rope-ropenya semuanya pandai IT belaka....hahahahaha....(ni kalau depa baca ni...sure kene ketuk ketampi aku nih..ahahah)

di pendek kan cerita...pada 19/10/2013 bertempat di restoran D,Manggis, Kuang,Sg Buloh..perjumpaan kami telah mendapat sambutan yang hangat.sorang demi sorang datang menunjukan diri..alhamdulillah...semuanya masih macam dulu....boleh katakan masih gile gile macam dulu gak...

Apa apa pon entry kali ini di tujukan khas untuk mereka yang paling oshheemmm dan hebat..Tunggu kedatangan gathering kita yang akan datang ya....Bagi masa Norly planning dulu yaa....

Love you All...Muaaaahhhhh



No comments:

Post a Comment