Thursday 21 November 2013

Rumah Baru Rumah Baru

Assalamualaikum semua

Dah lama rasanya tak meng hapdett tentang rumah baru ku itu..sedap tak kalau aku letak nama rumah tu Villa EddyLiya.....macam Villa Nabila aje buyik nyaa..ahahaha..setalah rumah ku naik hampir 50%..ada masalah sedikit yang datang...pokok pokok yang besar besar (pokok durian) di tepi tepi rumah aku tu mula jatuh dahan dahan nya..jadi ia agak membahayakan kami. Jadi emak telah memberikan ke izinan untuk memotong pokok pokok tersebut....tumbang lah pokok pokok tu semua pada 21/11/2013..lapang lah sedikit depan rumah baru ku tu nanti...ni gambar yg sempat aku snap semasa diorg tolak pokok pokok depan rumah ku tu














ni pula bahagian sisi rumah aku..diorg baru naik slab bahagian atas tu...alhamdulillah...rumah aku semakin hari semakin dah nampak rupanya....

Moga di permudahkan segalanya untuk keluarga kami ..Amin... 

2 comments: